. . . .

KONTAKT

ProAndroid-sklep internetowy
e-mail :
proandroid@opoczta.pl
napisz do nas
odpowiadamy maks.do 4 godz.(dotyczy godzin pracy)
OTWARTE Pn-Pt 9.30-17.30

AKTUALNOŚCI

arr3ProAndroid.pl - OPINIE o sklepie - 98% Klientów Poleca Sklep ProAndroid.pl !! - Uczestniczymy w Programie Sprawdzonych i... arr3PŁATNOŚCI RATY ON-LINESystemy Płatności Ratalnej ProAndroid.pl 1. Kup produkt Dodaj produkt do koszyka i przejdź do... arr3DZIAŁ PRO-BEZPIECZEŃSTWA  DZIAŁ PRO- BEZPIECZEŃSTWA    ... arr3...a jednak. Firma Apple zawitała do ProAndroid.pl :) NA SPECJALNE ŻYCZENIE NASZYCH KLIENTÓW WPROWADZAMY DO NASZEJ OFERTY NOWE PRODUKTY FIRMY... arr3Gwarancja BezpieczeństwaPłatnośći Transferuj.pl,Przelewy24,PayPal, DotPay,PayPal już dostępne !! Zapraszamy Zespół... arr3Program Ochrony Kupujących Odzyskaj nawet do 10 000 zł z Programem Ochrony Kupujących. Płać kontem PayU... arr3Płatności BitCoin i LiteCoinAkceptujemy płatności BitCoin i LiteCoin. W celu wyrażenia chęci zakupu naszych prodkutów za...

BESTSELLERY

ANKIETA

Jak bardzo zadowolony jesteś z zakupów u ProAndroid.pl

Wspaniały sklep !! 74% Bardzo-super Ceny 22% Normalnie-Ceny w ramach rozsądku 2% Więcej nie skorzystam z usług sklepu 2%

REKLAMACJE
Reklamacje ProAndroid

Jeśli Twój produkt działa wadliwie lub się zepsuł możesz skorzystać z prawa do reklamacji. Zapoznaj się z poniższymi informacjami i zgłoś reklamację w odpowiednim Formularzu

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie, zgodnie z polskim prawem, posiadają gwarancję producenta lub gwarancję sprzedawcy, w tym przypadku naszego sklepu.

GWARANCJA PRODUCENTA


Reklamacja w autoryzowanym serwisie: Gdy chcesz zareklamować produkt objęty gwarancją producenta, skontaktuj się bezpośrednio z najbliższym autoryzowanym serwisem producenta. Jest to zdecydowanie najszybszy sposób reklamacji. Jego adres i sposób postępowania znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie producenta. Tam znajdziesz też informację, czy Twój produkt jest objęty szybkim serwisem door-to-door. Jeśli tak, zgłoszony do reklamacji produkt zostanie odebrany i zwrócony przez kuriera opłaconego przez gwaranta.

Reklamacja za pośrednictwem sklepu:

Jeśli nie chcesz samodzielnie załatwiać formalności w serwisie producenta, możemy pośredniczyć w procedurze. W tym przypadku wypełnij Formularz reklamacji z tytułu gwarancji. W informacji zwrotnej wysłanej na podany w zgłoszeniu adres mailowy otrzymasz informację o rodzaju spedytora z którym powinieneś się skontaktować w celu nadania paczki, adres na jaki należy wysłać zwracany produkt i unikalny numer identyfikacyjny RMA, który ułatwi nam przyjęcie zwrotu i ewentualnego rozliczenia.

 

GWARANCJA ProAndroid

Część asortymentu nie podlega gwarancji producenta. Wówczas gwarantem jest sprzedawca ProAndroid.pl

Terminy obowiązujące w procesie reklamacji z tytułu gwarancji ProAndroid


Gwarancja ProAndroid: W przypadku gwarancji ProAndroid, termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę Pro Uroda wynosi 14 dni roboczych od chwili przyjęcia towaru. W tym czasie wysyłamy produkt bezpośrednio do dystrybutora lub producenta. Jeżeli ten stwierdzi, że naprawa lub decyzja o wymianie wymaga dodatkowych ekspertyz lub sprowadzenia części, termin ten może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nas

WYŁĄCZENIE UPRAWNIEŃ Z TYTUŁU GWARANCJI ProAndroid:

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,

  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, firma Pro Uroda nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową i rękojmi.

Zespół ProAndroid.pl


 

 

 

 


banner

 

MmIzMzIy